Gå til innhold

Jeg var på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

butikken tidligere idag, og holdt på å slå ned en mann..

Det var kø, og jeg sto bakerst. Foran meg sto en mann på ca.35 år, og foran han igjen sto tre små gutter i 9-10 års alderen. Den ene gutten var mørkhudet. Plutselig ropte mannen ut.. "er du helt dust eller" om igjen og om igjen til den lille mørhudete gutten. Den stakkars gutten bare såg rett frem. Så roper mannen " det er vel ikke så rart, det er vel pga hudfargen din!" .Gutten bare gikk derfra..

Fy søren for en idiot! Trodde jeg skulle slå han rett ned! Fikk skikkelig vondt inni meg.. hva søren er det som feiler folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg jammen gitt han inn så inderlig!! Enkelte må rett og slett kjeftes på :P

Stakkars lille gutten.... :(

Skrevet

Hadde jeg vært uten barn da så skulle jeg nok liret av meg none gloser ja!

Skrevet

Stakkars gutt!! Ganske feigt av den mannen da, ikke sikkert at han hadde turt å si noe sånt til en mørkhudet voksen....

Skrevet

Stakkars stakkars lille gutt.

Tror det hadde rent over for meg, jeg klarer ikke å holde munn når jeg hører sånt.

Han er vel ikke anderledes selv om han er mørk. Var det helt uprovosert da eller? (Mener IKKE at det rettferdiggjør noe altså)

Helt utrolig at mørke må leve med sånt i våre dager også, trodde det der var dødd ut, jeg...

Skrevet

Ja han sto der bare med en sjokolade i hånda, han var jo beskjeden, så nekter å tro han hadde sagt noe eller gjort noe som provoserte mannen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...