Gå til innhold

Mill@jenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra du fikk modningspilla til du fødte?? Var du da noe moden fra før?? Vet så lite egentlig om å bli satt igang.. så er glad for alt du kan og vil fortelle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! :) Fikk en pille/gele på morgenen ca kvart over ni, lå da med den nesten en time. Gikk masse i trapper og sånt etterpå, fikk da noen rier, sånn ca med 10 minutters mellomrom, men ikke spesielt vonde. (Var forresten ikke helt moden på forhånd, med 2 cm åpning)

Ble sjekket igjen kl 3, var da litt mer moden, men ikke helt ennå, fikk da ny gele. Denne virket i løpet av fem minutter, merket noe drastisk skjedde, riene haglet på med fem minutters mellomrom, så hvert tredje minutt etter en halvtime, og så annenhvert minutt. Gikk og tok meg en dusj for å lindre litt, hjalp de verste smertene. Så inn på rommet igjen fant jeg ut at nå begynte det å bli ganske vondt, at jeg måtte ha lystgass ( Hehe) og føderom, for her gikk det ganske fort, så fikk vi rom halv fem, ble sjekket kvart på fem, var da 3 cm, med en liten kant igjen. Lucas var ute en time etterpå.. ;) Raskt og intenst mens det holdt på, men veldig godt i ettertid, kom meg raskt til hektene, og føler nå at det var en veldig bra fødsel. ;)

Spennende å se hvordan det går for deg da? Håper det blir en fin opplevelse: En bekjent av meg ble satt igang samme dag som meg, hun var førstegangsfødende, og fødte i løpet av et par timer også, hun hadde bare godt å si om det å bli satt igang.. :)

Skrevet

Dytter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...