Gå til innhold

Hjelpe meg, hva har skjedd med sambo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg sa ikkeno assa, jeg lover!"

-men jeg vet ikke om jeg kjøper den akkurat. Har jo hørt han når han ser på fotball på tv liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

typisk å bli banka opp viss en bare står og ikke sier eller gjør noe:P

Skrevet

"jammen det var de som begynte.. jeg bare prøvde å roe det ned jeg altså.. jeg lover"

Hva er det med mannfolk da? De blir jo automatisk 9 år når det kommer en fotball.. :)

Skrevet

Oj!!

Beklager å si det, men hørtes nesten litt komisk ut med "på motorsykkel".

får håpe det ikke var "alvorlig"... noe det sikkert ikke var, har vel slengt en kommentar...

Skrevet

herregud, jada de andre begynte, men noen fortsatte vel!!?? sa alltid mamma når vi var små :P

Skrevet

uff, ja han ringte nå. Må på politistasjonen.. Herregud, for et opplegg!

Skrevet

Jeg sitter her og ler. Herlighet så teit og barsnlige menn er! Er det rart det er krig her i verden?!

Ikke noe stygt om mannen til HI altså, men er ikke hele meningen med bedriftsidrett å ha det moro og styke samholdet på jobben? Ikke å denge andre bedrifter og havne på sykehus?

Har mine tvil om at dette hadde skjedd med et kvinnelag.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig Hufsemor..! Jeg tror jeg gjemmer fotballskoene hans snart..!

Skrevet

Bedriftsfotball er dritskummelt jo.. Det er for alle galingene som ikke får lov til å spille vanlig fotball det hehe

Skrevet

Hehe, gjør det, så får du hilse og si at damene på dib ler av ham og laget samt motstanderne. Hele gjengen virker som en haug med forvokste skitunger!! :P Ikke et hår bedre enn de andre...;o)

Skrevet

Oj, he he... Huff da!!! Ja, er det rart det blir krig...

Til mennenes forsvar går det jaggu unna i bedriftsidrett for damer og! Rene rugby tilstanden der til tider.

Blir vel slik når de fleste kveldene blir brukt til å sitte på rumpen og å massere føttene til fruen, og gubbene nekter å innrømme at de drar på årene.. da skal de nok bevise at de fortsatt "har det i seg" på fotballbanen. :o)

Min har hatt skjev rygg i 4 uker etter bedriftsinnebandy.. *sukk, oppgitt*

Skrevet

Hohoho.. så bra sagt..

Skrevet

I jøsse navn! Dramatikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...