Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 en hvis frøken blond og dum mener det er bedre å gi barnet sitt kunstig søtningsstoffer til tross for at man ikke vet hvilke skader dette kan påføre små barn. barn under 3 år har ikke lever og nyrer til å takle slike giftstoffer og i tillegg tror noe forskere at det kan drepe hjernceller! også smeller det fra kjærringa: " bedre å være dum en kjukk" !!!!!!!!!!!!!!!!! hallo hvor blond, dum og kroppsfiksert går det egentlig ann å bli!!!!!!!!!! Jeg erges over slike mennesker de er så dumme at de ikke burde få lov til å få barn og det jævligste er at de får fler og!!!! er du så teit eller?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 vel skal vi pirke heter det faktisk tykk om man virkelig skal ha det rett:P
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes det er unødvendig å henge ut andres innlegg uansett hvor hvor teit du synes det er. Ta det opp med henne direkte, eller hold kjeft. Jeg synes DU er teit som gjør dette, men tar det opp direkte med deg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Tanken har vel ikke slått HI at innlegget var ment for å provosere, sette igang en krangel????
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Man kan kalle det både 'tykk' og 'tjukk' ettersom hva man foretrekker. 'Kjukk', derimot, er det ikke noe som heter. SpråkTeigen.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Ja, enig hvor blåst går det an å bli. Alle som drikker brus eller saft med kustige søtningsstoffer lurer seg selv. Har en kollega på jobb som prøver å slanke seg, men han drikker masse pepsi maxi sukkerfri og han blir ikke tynnere bare tykkere. Kan ikke forstå at folk er så lite opplyste i dag. Søtningstoffet omdannes til karbohydrater i kroppen, og da er man like langt. I tillegg bør alle holde seg unna sorbitol, aspartam og alt som ender med -tol!!!! Sjekk etikketten og innhold når du handler neste gang - da kan du se hvor mye dritt du spiser eller lar vær å spise!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Burde vel vært spørsmålstegn, og ikke utropstegn, i overskriften, kanskje?
juniorkrabaten Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 tykk, tjukk, eller feit fleip til fakta, litt enig med HI her jeg da. Samfunnet har blitt skremmende kroppsfiksert, og det er bekymringsfullt dersom det er noen som tenker slik at barnet gis light produkter fremfor sukker fordi, man vil heller være slank enn få i seg sukker, i fare for å legge seg ut. Misforstå meg rett jeg er ikke tilhenger av å gi barn masse sukker altså, men jeg gir i alle fall ikke sønnen min på 14 mnd. kunstigsøtningsstoffer eller light produkter.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 eller overvektig, alt ettersom hvilken bmi man har, hehehehe ler meg ihjel av slike debatter! Keep it going!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 pffffffffffffffffffffffffffff dere er jo bare merkelige hele gjengen. mere krangel mere krangel! hvis dere kan krangle da
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Den som opplyser om at man ikke går ned i vekt om man drikker pepsi max piss prat jeg gikk ned for noen år siden 30 kilo og drakk det hver eneste dag.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så kansje du ikke er så jævla opplyst selv!!!!!!!!!!!! du som vet alt.
trinebeate Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Selvsagt kan man gå ned i vekt selv om man drikker pepsi max. Man kan gå ned i vekt selv om man spiser sjokolade også . Kommer jo an på hva andre ting man har i seg. Men det er langt bedre å drikke vann enn pepsi max. Hjernen oppfatter søtningsstoffet i brusen som sukker , og begynner å produsere insulin. Dermed er det vanskeligere og tar lengre tid å gå ned i vekt, enn om man skifter ut brusen med vann. Hvis du anonym over her drukket bare vann har du nok vært kvitt de TREDVE kg litt tidligere. Men uansett er du jo kvitt de nå og slipper å drasse rundt på alt "daufleske". Så smil og vær glad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå