Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Kan dere forstå at unger blir slitne, og at når småbarn blir slitne så viser de det ved å gråte ! Da nytter det jævlig lite å be om å komme på besøk mitt i leggetida og tro at ungen skal være sååååå leken og opplagt og i tillegg si at dere ønsker å komme på besøk uten barnegråt. Skal jeg gi dere t ohint. 1. Kom en time etter leggetid 2. Dersom dere faktisk vil treffe banret så avtal å møtes på dagtid.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 *ler*.....irritert nå Hi =0) Skjønner godt hva du sikter til =0))
lilja70 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor hinte? Jeg gir klar beskjed. På den tiden er ungene ikke presentable, og fram til de sover søtt og jeg har fått roa egget, er ikke jeg presentabel heller. Kan vi ta det i to-tre-tida etter middagsluren? -Eller skal vi møtes bare vi voksne på kvelden, kanskje?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har en tante som ikke vet at hun ikke har barn, og hun er akkurat sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå