Gå til innhold

Flimring foran øynene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herom dagen flimra det for øynene.

Hadde vært hos jm tidligere på dagen, og bt, urin og ødem var helt fint. Noen som vet hva det kan vere.

Jeg satte i gang å drikke mye vann....da jeg tenkte jeg kanskje hadde drukket litt for lite den dagen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble stadig plaget med flimring foran øynene. Men hadde også andre plager; hodepine,svimmelhet,høy puls,lavt/høyt blodtrykk... Ble innlagt jeg,og jeg hadde slik blodgreier som ofte gravide kan få-pga at vi lettere kan få blodpropp når vi går gravide,ble satt på blodfortynnende sprøyter resten av svangerskapet og fikk en topp siste del og var frisk ;-)

Sier ikke at du har dette,men en skal være obs for det kan jo forekomme... men hvis blodtrykk osv er bra så er d nok ikke noe slikt.

Skrevet

håper ikke det er så alvorlig som du beskriver da.....var på tirsdag det her.....(kom seg da jeg fikk kvilt og drukket litt).....og har ikke hatt det slik siden.....heldigvis....

Skrevet

kan være varmen som ga deg blodtrykksfall.. da kan det bli sånn

Skrevet

hva er det som kan utløse et blodtrykksfall da? noe jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje igjen?!

Skrevet

jeg har aldri hatt direkte migrene....har nesten ikke hatt hodepine i hele svangerskapet....ivertfall leeeenge siden

Skrevet

Jepp-som hu over her nevnte-d kan ha vært et blodtrykksfall. Da er d beste å slappe av-og passe på å spise/drikke nok ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...