Gå til innhold

Tuppa mi gikk i dag :O :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helt ordentlig :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi åsså :-) så arti at det skjedd på samme dag :-)

Skrevet

Gratulerer! Det er så søtt når de mestrer det. Med armene hevet og verdens største smil:-D

Skrevet

Åååå kor artig :D

 

Flinke pian vårres :)

Skrevet

Takk :D Var et kjempeherlig syn!!!

 

Var så gøy , inne på nye store soverommet sitt og alt :D

Skrevet

Gutten min gjorde det den 9. falt og reiste seg falt og reiste seg.........nå stabber han avgårde med vannflaska si i den ene og en skje i den andre......

 

de er jammen søte altså:)

Skrevet

tihi,tuppen å lillemor :-)

Skrevet

Gratulerer:o)) Så artig!!!

Skrevet

Artig =)

Enda en "milestone"!

Skrevet

hurra for vandrende babyer!!!! :):):):):)

Skrevet

det er vist mange som begynner å gå i dag:) gutten min har og begynnt å gå i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...