SuperGlad Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Mi åsså :-) så arti at det skjedd på samme dag :-)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Gratulerer! Det er så søtt når de mestrer det. Med armene hevet og verdens største smil:-D
WP-TLogPeanut Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Åååå kor artig Flinke pian vårres
WP-TLogPeanut Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Takk Var et kjempeherlig syn!!! Var så gøy , inne på nye store soverommet sitt og alt
nickoline og supermann Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Gutten min gjorde det den 9. falt og reiste seg falt og reiste seg.........nå stabber han avgårde med vannflaska si i den ene og en skje i den andre...... de er jammen søte altså
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 det er vist mange som begynner å gå i dag:) gutten min har og begynnt å gå i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå