Gå til innhold

SE HIT!! - om du har Barnesete på sykkelen din :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare ett lite kjapt spørsmål.. må man ha bærer under sykkelsetet? eller går det bra uten? Noooen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vårt Hamax barnesete festes på stanga til mitt sete. var det dette du lurte på?

Skrevet

nei trenger ikke bærer under, nå finnes d sykkelseter som du fester på stanga til sete på sykkelen...du bare skrur fast en sånn liten greia, så e d to stag som går fra sykkelstolen å ned i holderen som da er festet på sykkelstanga. :-)

Skrevet

Ja er sånn vi også har, men så snakka mamman om at vi kansje måtte ha bærer på for at setet ikke skulle henge neddi hjulet om du skjønner.

men tenkte kansje det var noen her som ikke hadde bærer elller som viste om man kunne ha det uten bærer.

er sånn Hamax vi har tror jeg .. som har en "adapter" som er på stanga der sykkelsetet er

Skrevet

Narvikjenta .....'

Ja er sånn vi har, men mente kansje at når barnet satt oppi så bøyde det seg ned til hjulet

Skrevet

Trenger ikke bærer på sykkelen for de Hamax-setene vi har brukt i alle fall. Setene er festet til veldig stive bøyler.

(Verken jeg eller mannen har bærer på syklene, og vi sykler med en tung fireåring i setet.)

Skrevet

jeg vet dessverre ikke hva en bærer er, men under barnesykkelsetet vårt er det bare sykkelskjermen.

Skrevet

nei d bøyer seg ikke ned til hjulet, de to stengerne som går fra sykkelsetet til adaptret på sykkelen, er sterke, man kan sykle me en stor 4 åring i d uten at d skjer noe som helst...så d trenger du ikke å bekymre deg for.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...