EierIkkeFantasi Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 har hørt at vi får den 3mnd før termin dato..men må jeg søke når jeg har 3mnd igjen,,el kan jeg levere en søknad tidlig så det er gjort ?
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 jeg leverte den ui uke 23 jeg.. du kan vel bare levere den så du har gjort det.. men de ser ikke på den før du er 27 uker eller noe..husker ikke helt..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 jeg leverte den nå i ke 25, og den kan betales ut ifra uke 26.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå