OnlyMe Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Kommer meg ikke på apotek i dag Men greit å vite hva jeg kan kjøpe i morgen... Har prøvd med melk,banan,vann,drops, men den er her enda
@nemone Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Lovehearts hjelper litt for meg. Gaviscon fra apotektet er det som virker best for meg - virker veldig raskt.
OnlyMe Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Gaviscon er de gode? eller smaker det forferdelig? hehe
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 IKKE banan-mannen min blir veldig plaget av halsbrann hvis han spiser d. Melk skal jo hjelpe ja,vann,lovehearts ja ;-) Kommer ikke på noe-utenom apotek varer...
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Husker ikke navnet,men de vi bruker fra apoteket er i en grønn eske og har en rød strek over pakken. De er helt ufralige og smaker mint-som en deilig tannpuss,thihi...
Mamman til Tiril Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Eneste som hjelper meg er Link med peppermyntesmak. Di kan en knaske på etter behov Ellers så har litago sjokolademelk og hjulpet meg..
Lothiriel Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 For meg hjelper Love-hearts med en gang...men ikke alltid så lenge om gangen. Melk ( alle helst Sjokomelk) hjelper alltid. Vann er det værste jeg kan drikke ( itillegg til selvf. brus og juice)
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har nå begynt å spise gaviscon,og de hjelper ganske bra. Men innimellom så spiser jeg mandler,og det lindrer ganske bra i korte perioder,og så er det sundt:) Bare prøv deg frem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå