Gå til innhold

Er du opptatt av hva andre sier om barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du glad hvis du får høre komplimenter? Og hva får du eventuel høre?

Og lei deg ved mindre bra kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle det da?

Får stadig høre hvor fin hun er, og hvor snill og rolig hun er og hvor pen hun er i tøyet. Tror aldri jeg har fått høre noe negativt.

Siler ut de verste og mest overdrevne komplimentene, resten tar jeg til meg og blir kjempestolt!

Lillemann er visst også veldig søt i følge folk.

Skrevet

Ja blir glad for han er jo tross alt enestående :D Folk kommenterer som regel øyene hans.

Skrevet

Jeg er nok så følsam da det kommer til gutten min. Jeg tåler lite når det kommer til kritikk eller negative ting men prøver å ta meg sammen. Det kommer litt ann på hva som blir sagt men jeg kan bli veldig lei meg hvis det er noe negativt som jeg syns er urettferdig. Jeg blir glad og stolt av komplimenter....nesten så jeg sprikker.

Skrevet

Har enda ikke fått negative tilbakemeldinger, vet ikke hvordan jeg ville reagert hvis jeg hadde fått det. Men hadde neppe blitt overlykkelig akkurat.. ;)

Har fått kjempemasse komplimenter, og må jo selvfølgelig innrømme at jeg blir kjempestolt og glad for det. Er jo superstolt av han selv, og så utrolig glad i han. Så blir glad for å høre at andre syns han er like fantastisk som meg, at det ikke bare er subjektivt hehe :)

Skrevet

Klart det:o) Får heldigvis høre bare positivt - at han er flink til å snakke bla og er veldig flink motorisk (for eks å løpe fort, hoppe ol) og at han er snill med de andre barna i bhg - omsorgsfull - og selvsagt at han er så skjønn da;o)

Hadde blitt lei meg om noen sa noe negativt, ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...