Gå til innhold

Har du vært på Color Fantasy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tur med den båten til sommeren. Hørt det skal være en del butikker og slikt der. Hva slags klesbutikker er det der? 1 eller flere? Og hvor lenge er man i Kiel, og er det noe særlig butikker der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikkene (som ikke var særlig mange) på båten var ikke mye og skryte av synes jeg- og dyrt. I Kiel er det endel butikker ja. Husker ikke vhor lenge vi var i land

Skrevet

Jeg var der i helga. Kjempefin båt!! Hadde det veldig gøy:)

Der er noen få butikker, men lite! Det som selges der er souvenirer, litt exit barneklær, klær for "eldre", smykker ol. Så det var ikke noe særlig å handle der.. Så det ble heller litt sminke på tax freen:)

Tror vi gikk iland i kiel halv elleve, og måtte vær ombord kvart på to..

Men ikke ha for store forhåpninger på Kiel og butikker.. det var triste greier.. Jeg endte opp med barneklær fra zara.. det var det!

Skrevet

Er ikke no å skryte av butikkene påbåten,men iland er det flust av butikker ...

man får vel ca 4 timer i land

Skrevet

har ikke reist med color fantasy da,men reiste til kiel for noen år siden,er ca 4 timer på land ja,jeg synes det var en del greie butikker der jeg,bl.a liker jeg godt Pimkie(klesbutikkekjede)

Skrevet

Anbefaler ddeg å bestille masasje på spa avd. Det hadde jeg da jeg var der og det var skikkelig digg !! Butikkene var greie de,men du finner vel rimeligere ting i kiel.

God Tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...