sjokoBolla Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Vi skal på ferie til Danmark med minsta på 1 år. Men er ikke helt sikre på hvor vi vil enda Noen som har et bra tips til en idyllisk plass, gjerne med minigolf, sjø/vann og som ikke er for langt å kjøre til en by - som Ålborg eller Aarhus????
2005&2010 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Vi er i danmark hvert år. Ferier på sjælland, et lite sted som heter dronningmølle. Er kjempefint. Der er det 14km med hvit sand strand, noen butikker og spisesteder. Er også minigolf der. Ligger
2005&2010 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Trykka lagre knappen for fort ;o) Men det ligger jo ikke nærme de stedene du var etter da Men der vi er, er ikke langt fra Akvarium, eldste tivoli i verden, københavn, hvor det zoo, bon bonland og mange fler....
nickoline og supermann Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Århus kansje..........veldig fint:) Ellers Hejlsminde...... vakkert vakkert vakkert........... svigerfar har sommerhus der. sukk:) ikke langt fra Legoland heller. Nærmeste by er Kolding;)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Vi skal til øster hurup som ligger på østjylland. Og ca.20-30 min fra ålborg. Har leig leilighet på feriesenteret der. Jeg har vært der 2 ganger før og det er et kjempefint sted! Veldig barnevennlig med en flott langgrunn sandstrand, lekeplasser, en liten koselig by og veldig barnevennlig. Det er også badeland på feriesenteret. Anbefales!! http://www.oesterhurup.dk/ http://www.visitoesterhurup.dk/
Svinesteika. Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 vi reiser dit hver sommer, har slekt der nede. Mange flotte plasser. i år går turen til Silkeborg,ikke langt fra Århus. Du kan gå inn på nettet og sjekke- visitdenmark og DKcamp.Har også feriert flere ganger i sæby. hyggelig liten by ca.10 min fra Fredrikshavn og 5-6 mil fra Ålborg(motorvei hele veien)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå