Gå til innhold

Ble forholdet annerledes etter at dere forlovet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, om det kjentes litt annerledes.. følelsesmessig etc.

Det er jo "bare" en ring, men.. er vel litt spesielt fordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ble nok litt ekstra spesielt, men den dagen jeg fikk giftering på fingeren følte jeg virkelig at dette ville være for alltid. :o)

Skrevet

Ja, det var ekstra mykje kos i ei vekes tid. ;) Elles er det for min del viktig å ha fått eit synleg prov på at han vil ha meg for alltid. Men bortsett frå litt meir tryggleik er nok kjennslene dei samme som før.

Skrevet

Nei, forholdet endret seg ikke.

Vi har det fortsatt like flott sammen, og kan krangle av og til fordet ;)

Skrevet

Ble litt forandret, til det bedre.

Husker når jeg fikk ringen på fingeren så ble jeg så rar innvendig, liksom at den ringen manglet, og fant sin rette plass =)

Skrevet

Nei, ble ikke forandret, tenker ikke så mye over det. Men er stolt når jeg ser på ringene ja! :) Og sambo sin!

Skrevet

Nå er det ikke så mange dagene siden...;o) Men føler et slags spesielt bånd som ikke har vært der før...vanskelig å forklare...er først og fremst bare utrolig lykkelig for at vi nå planlegger å gifte oss - alt blir liksom så mye mer "virkelig"....at det er meg og han for resten av livet...har jo visst det før også, men nå er det på en måte synlig for resten av verden også:o)

Skrevet

verken forlovelse eller gifting påvirket forholdet vårt noe særlig. vi har lenge visst at det var hverandre vi ville ha. det var først da vi fikk barn at forholdet ble annerledes. da måtte vi huske å prioritere hverandre, noe vi tok som en selvfølge så lenge det bare var oss to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...