herethereandeverywhere<3 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Helt ærlig så forbinner jeg det med et hundenavn... Men jeg er av den oppfatning at alle navn får sitt særpreg når barnets personlighet speiler det! Synes egentlig ikke det finnes noen stygge navn :-)
smakk Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Syntes ikke no særlig om det sånn umiddelbart. Første som falt meg inn er en kraftig, sint og tøff dame, men aner ikke hvorfor..
Adalis Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Heste og bikkjenavn! ) Beklager... Hadde sikkert vært annerledes om jeg ikke viste om en hest og to hunder som het det. Hva synes du om Eira?? Litt i samme sjangeren, syns det er så nydelig jeg... )
2005&2010 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Eira var kjempefint =) Skal ikke ha baby eller noe, men hørte det navnet for en stund siden, og syntes det var så fint, men ettersom dere skriver hund og heste navn, så forandret jeg litt mening ja..hehe
nickoline og supermann Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Tenker på et dyr........kanskje en ponni eller en rotweiler..........
Katja Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Helt klart et hundenavn. Men så kjenner jeg også en gutt som heter Peik, og det er i allfall et hundenavn for meg. Hehe, hadde vært snodig med et søskenpar som het Peik og Hera )
Hera Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, jeg er jo bare nødt til å svare på denne;0) Altså hunden min heter Hera, så min mening er altså at dette er ett hundenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå