Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er egentlig festeblødning? Når i syklusen er det vanlig den inntreffer og hvor mye blod er det som regel snakk om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Cala75.

Jeg sitter her og lurer på om jeg hadde festeblødning i dag. Har IKM på mandag og det var litt blod på papiret i dag når jeg var på do.

Hadde samme greia sist jeg var gravid.

Da kom det litt blod på papiret ca 7 dager før IKM.

Skrevet

Jeg hadde festeblødning dagen jeg forventet ikm, da var det bare en liten blodstripe på ob`en. Hadde nok ikke merket det hadde det ikke vært for at jeg brukte ob. Jeg trodde at ikm var på vei, men dagen etter skjedde det ingenting... tok en test og den var positiv!! Hadde ikke blødninger resten av graviditeten!!

Tror det er festeblødning, de sa ihvertfall det på legekontoret!

Skrevet

Ja, jeg har søkt masse på festeblødning på nettet nå for å lære hva det er for noe (guri så mye man ikke vet om sin egen kropp). Jeg har kommet fram til at det ikke er umulig at det jeg faktisk har fått er det. Tok en negativ graviditetstest forrigårs....leker med tanken på å ta ny test nå....

Skrevet

Utrolig mye en ikke vet om kroppen sin ja. Tenker ikke på det til vanlig, men når en prøver å bli gravid greier en ikke tenke på annet:-)

Når har du IKM da egentlig?

Skrevet

IKM var i går. Og den svake blødningen kom kl halv tolv på kvelden før IKM. Nå er jeg da på andre dag i syklusen (dersom det ER mens), men har ingen blødning overhode. Og andre dag har jeg alltid kraftig blødning ellers.

Tok negativ test nå nettopp. Men stoler ikke helt på det, altså. Skal ta ny test med morgenurinen i morgen, dersom framdeles ingen blødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...