Gå til innhold

Vasker dere søppelkassene deres??


Anbefalte innlegg

Skrevet

De ute??

Naboen sto akkuratt på hue oppi og skrubba. Medd børste, såpe og vann..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri!

Kan jo være hu har fått sølet noe oppi der?

Skrevet

gjorde det nesten sist henta det...men orket ikke.. men tror det er på høy tid å gjøe det...

 

men blir i så fall bare å hive oppi vaskemiddel å spyle...ikke noe skrubbing!!

Skrevet

Vi skal spyle vår neste gang matsøpla blir hentet.

I fjor hadde vi noe vått oppi der, og i varmen utviklet det seg larver i dunken. Skikkelig ekkelt!

 

Så i år skal jeg være føre var og spyle av dunken før det kommer larver..

Skrevet

det hender en gang i blandt at sambo spyler den innvendig med høytrykkspyleren dersom den er sjikkelig sølete inni eller noe, men ikke noe vi gjør hver gang søppeldunken er tømt nei=)

Skrevet

ehhhhhhhhhhh. joa... mulig det.. men jeg tror kanskje jeg hadde nøyd meg med hageslangen..

Er nok ikke det stedet jeg helst dukker hue i...

Skrevet

Husvertinnen vår gjorde det noen få ganger på sommern der vi bodde før vi kjøpte hus!

Men da vet jeg det hadde kommet larver oppi matavfall kasssen!

 

Da hadde nok jeg å gjort det..

Men ikke ellers

Skrevet

Hvor bor du...?? Hehehe..

sambo var akkurat ute å gjorde det :o)

Vi har ikke for vane å gjøre det..men vi har kildesortering her vi bor,og du kan selv tenke deg hvordan de luktet etter maten som har ligget 14 dager i varmen som har vært??

Valgte derfor å prøve å få vekk den lukten nå som de akkurat er tømt :o)

Skrevet

Så sant ikke din mann er afrikaner og dame, så var det IKKE han.. hehe..

Skrevet

Hehe...han er helnorsk og mann :o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...