Harald Ripultfør Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Kanskje mange som er på ferie om dagen men?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 jeg vil gjerne, men har mye å gjøre i ukene fremover, så vet helt hvilke dAGER jeg kan ennå.
Harald Ripultfør Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Har ganske mye å gjøre jeg også egentlig, men jeg finner sikkert litt ledig tid! Foresten mamsen, har ikke du Carena easy? Hvordan er den trilla? Til bruk på asfalt og kjøpesentere f.eks.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Vil gjerne være med men vi drar på en ukes ferie nå da, drar i morgen og kommer hjem neste lørdag. Har foresten carena trille og er lite fornøyd med den..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 joda, har den. synes den er grei, bruker den sjelden, men ok å ha med på shopping sentere og små turer i byen. men er ikke en vogn jeg ville brukt til annet enn reiser og små turer. ikke så behagelig, verken for barnet eller den som triller, men for all del, for 800 kr er den grei. veldig enkel å slå sammen og tar liten plass. skal ha med vår i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå