Cala75 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Syklusen min starter som regel med meget svak blødning på dag 1. På dag 2 og 3 bruker jeg å ha kraftig blødning, og deretter svak blødning omtrent to dager til. I går fikk jeg denne svake blødningen igjen. Forventet som vanlig kraftig blødning fra i dag, men det har ikke kommet særlig mer. I går kveld var det overhode ingen blødning og vi hadde sex. Som regel bruker jeg da å begynne å blø kraftig i løped av natta. Men dette har ikke skjedd denne gangen. Nå har hele dag 2 i syklusen gått og enda ingen blødning, kun litt sånn rosa slim. Blir naturlig nok meget usikker nå. Har jeg egentlig fått mensen..? Tok negativ graviditetstest forrigårs. Har nylig hatt streptokokker og går fremdeles på antibiotikakur (begynte på tirsdag). Kan antibiotika forstyrre mensen på denne måten? Vil jo så gjerne være gravid, så det er ikke så vanskelig å bli vippet av pinnen...hehe...
Cala75 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2007 Tok nettopp ny test. Negativ i dag også. Men nå har jeg ingen blødning overhode. Og det skjer aldri på andre dag! Da har jeg alltid kraftig blødning. Hm....skal ta test med morgenurinen i morgen dersom blødningen framdeles uteblir til da.
løveprinsen <3 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Er nok bedre å teste med morgenurin ja. Svarte deg på det andre innlegget ditt også:-) Når har du IKM?
Cala75 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Framdeles ingen ordentlig mensblødning! Bare litt rosa slim i dag tidlig. Tok ny test, negativ igjen. Men hvor blir det av mensen da??? Kan det være festeblødning? Hvor lenge varer en slik type blødning i såfall? Dette blir jeg helt tullete av. Håpet er jo stort, men vil ikke bli skuffa så jeg prøver å roe meg selv ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå