Gå til innhold

Sambo har vært utro...:( og brakt med seg kalmydia..:'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre??? Dette var rett før vår to års dag, og han sov i samme seng som meg samme natten.. rett etter han hadde pult henne..:( Er så utrolig lei meg!! Aner ikke hva jeg skal si eller gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri greid å være sammen med han noe mere, blitt sendt på dør...

Skrevet

det er jo en trist situasjon bare du og han kan ordne opp i. Jeg synes uansett at det er litt dumt å ha bilde av han (og deg ikke minst) på profilen slik at alle kan se. Er ikke noe kult hverken for deg eller han.

Det første dere bør gjøre er i alle fall å få behandling for klamydiaen og ta en laaaaaaaaaaaaaaaang pause fra prøvingen, uansett om dere ordner opp i det eller ei...

Skrevet

Få sjekka at du ikke har det først og fremst!!

Skrevet

Synes utroli synd på deg...Vil ikke si ogmene noe bortsett fra at visst det hadde vert min sambo så hadde det vert rett ut uansett om jeg hadde vert gravid eller ikke...Det er jeg 100 % sikker på...er så imot utroskap...Håper du finner ut av dette..åååå ble irritert nå...

Skrevet

Litt dumt å påpeke det der happy*81, da sjekker vel folk ikke heller? Sånne ting kan du vel skrive i postkassa.

Skrevet

Bildet hadde jeg glemt, men det er borte nå.. Jeg har egentlig kjempe lyst til å hive han på dør, men er så vanskelig..:( er ikke bare bare.. Og i tillegg tror jeg at jeg er gravid..:( IKM i morgen og masssse symptomer..:( ååååh... hvorfor skjer sånne ting?? hvorfor tenker de ikke lengere????? er så sint!

Skrevet

HAdde det vært min mann, ville jeg pakket tinga han på dagen.

Men det er ikke dermed sagt at du bør gjøre det samme. Du må spørre deg selv om du kan klare å takle det han har gjort? Eller om det kommer til å bli et problem så lenge dere er sammen. For hvis det, er det kanskje greit å revurdere hele typen.

Må bare si at jeg synes utrolig synd på deg og jeg vet absolutt hvordan det er å bli tråkket på sånn.

Skrevet

Alder og om dere har barn spiller kanskje inn for hva dere bør gjøre...

Hadde det skjedd med meg og vi ikke hadde hatt barn, hadde forholdet vært over for alltid...kanskje lettere sagt enn gjort. Men orker du å gå å være redd resten av livet for at han skal gjøre det igjen? Og har dere så store problemer allerede etter 2 år, er vel sjansen stor for at det ikke blir bedre..

Huff, håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Et annet spørsmål er vel om han/dere er moden/klar for å få barn nå?

Det virker ikke som han er så veldig familieorientert akkurat.

Skrevet

Ja jeg vet iallefall hva jeg hadde gjort. dratt min vei det er helt sikkert. En helt umulig situasjon å sette seg inn i, selvsagt men vet at jeg ikke hadde hatt noe tillit igjen og ingen respekt for han!

Hvis det hadde vært barn med i bilde hadde jeg nok dratt uansett for å få ting på avstand, men tviler for at vi hadde fått ting til å fungere uansett. I mine øyne er utroskap det værste en akn gjøre mot hverandre! Veldig trist, og tror du må avgjøre selv hva du skal gjøre.

Hør hva han har å si, og ikke MINST hør på din egen stemme. Vurder om det er verdt å satse videre på...

Skrevet

En gang utro alltid utro.............jeg har vert sammen med min sambo i 11 år vi har snart 2 barn sammen,hadde han gjort dette med meg hadde jeg kasta han på dør...noen tenker sikkert at det sier du nå...men visst det skjer så er det vell noe annet..men NEI det er det ikke...jæ...mannfolk asså....

Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 13 år gift i 7, hadde han vært utro,lagt seg i samme seng som meg samme kvelden , smittet meg med clamydia nei da hadde det vært rett ut.! Jeg ville også pakket tingene for han. Syntes utrolig synd i deg, og håper du gjør det rette for deg, og håper du inser at du fortjener noe mye bedre og noen som behandler deg med respekt. noen ting syntes jeg er for mye og tilgi dette er en av tingene! Ønsker deg lykke til uansett beslutning du tar.

Klem fra

Skrevet

En ting å gjøre; Kvitt deg med fyren!

Skrevet

Du sier at det ikke er bare bare og da lurer jeg hva som må til for at du kaster han ut? Er ikke dette noe av det verste kjærester kan gjøre mot hverandre? Tror du han vil bli bedre av å få et barn?

Skrevet

Stakkar!!! Er det noe jeg virkelig ikke kan fordra er det utroskap!!!Hadde det vært min samboer hadde det vært på hode og ræva ut!

Jeg hadde aldri greid å tilgitt det..

Håper du finner ut hva som er det beste for deg...

Skrevet

Huff... Kan ikke akkurat si noe annet enn at jeg føler med deg og hvor tøft du har det nå. Har opplevd det samme,og ønsker deg bare lykke til. Et forhold KAN overleve noe slikt,men kan også bli ødelagt pga tillitsbrudd osv.

Du må finne den beste løsningen og snakke ut med mannen din-det er viktig uansett...

Skrevet

Takk for mange innspill.. Jeg vet så utrolig godt at jeg bare burde kaste han på hode og ræva ut av leiligheten, og aldri snakke med han igjen, og guuud som det frister.. men jeg er jo glad i han, og jeg har jo ikke noe lyst til å miste han.. men det er utrolig tungt å innse virkeligheten i dette.. han burde dumpes og tråkkes på..

åååh.. at han kunne gjøre dette.. DRITER i hvor full han var, han kom seg hjem, da kan han ikke vært så full at han ikke visste hva han drev med...!!!!

Skrevet

Du fortjener en samboer som respekterer deg...

Ikke en som kryper på ei og kommer hjem til deg etterpå...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Husk at det er ikke ham du er glad i...du var glad i en fyr som elsket deg og respekterte deg og deres forhold. Denne fyren er borte nå...igjen står det en fyr som ser helt lik ham ut, men det er ikke ham...dette er en fyr som har såra deg på det værste, som har gjort noe mot deg som gjør at hjertet ditt knekker. Denne fyren må som sagt dumpes og tråkkes på.

Den fyren som er borte kommer du til å sørge over, og det kommer til å gjøre jævlig vondt i tida framover. Han er borte for alltid, og det er ingenting du kan gjøre for å få forandra på det,- det du kan gjøre er å komme deg over det/takle det...det kommer til å ta en del tid, men det går an. Håper du har venner som støtter deg nå! Ønsker deg lykke til!:-)

STOR klem!

Skrevet

Nei, det er sårt og vanskelig. Beklager dersom jeg virket krass i mitt forrige innlegg, men jeg ble så provosert av slik oppførsel.

Selvfølgelig skal du gjøre det du mener er det rette og leve det livet du har lyst til, og klarer. Jeg synes veldig synd i deg, og skulle ønske at du ikke var kommet opp i denne situasjonen. Men det kan være greit å rase fra deg til han, fortelle han hvordan du har det. Si det som du sier her inne. Hva har han å si til sitt forsvar?

Skrevet

tusen takk for gode og så absolutt sanne ord!!

Det er utrolig godt å høre det.. og det går mer og mer opp for meg at han må bort, det vil bli vanskelig.. men det er absolutt det smarteste..:(

Om jeg er gravid er det mitt barn.. Det du sa om at det er en helt ny fyr tror jeg du har heeeelt rett i!! Det var veldig bra sagt, selvom det er utrolig vanskelig å innse..:(

Skrevet

han har egentlig sagt veldig lite.. Han sier han var veeeeldig full, at han ikke kjenner henne.. at han angrer veeeeldig og elsker meg og alt det pjattet der.. og at han hadde gitt meg en ny sjangs osv.. som jeg VET han ikke ville gjort.. Har så lyst til å være like sterk som dere, bare hive han ut.. ikke ha noe mer med han å gjøre, men det er så forferdelig vanskelig..!!!! selvom han nå bare drar meg laaangt ned i søla..

Skrevet

Så forferdelig :o(

Hadde kasta han på dør, hadde ikke kosta mæ fem flate øre..

Men vist han gjor detta i fylla, ka gjør han neste gang han drikk?

Han slapp jo billig unna første gang..

En ainna ting e at uansett kor full du e vet du av at d du gjør, ja om d e rett eller galt..

Vist han ikke vet av d så bør han jo hvertfall ikke drikke.

Har vært utro mange gang å alle i fylla..

Har bestandig vist ka æ har gjort å ka som ville skjedd vist d blei oppdaga..

Du får tenke dæ godt om..

Men husk, d e ikke sikkert du får d så fint me han som du en gang hadde d vist du tilgir..

D blir aldri d samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...