Gå til innhold

Kattegat feriecenter i Danmark...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der, eller som skal dit i sommer? Har aldri vært der før, men reiser dit neste lørdag. Spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der i fjor sommer. Ett flott sted, like ved stranda. Vi hadde leid en av de luksusleilighetene, så det gjorde vel sitt til at oppholdet ble bra.:-) Men fint, med mange aktiviteter, svømmebasseng både inne og ute, god mat i restauranten og grei avstand til Djurs, som jeg synes er en fantastisk fornøyelsespark!

Kos dere masse på tur. Vi reiser til danmark på weekendtur i morgen. Skal til Vigsø Bukt, håper der er fint.

Skrevet

Høres jo bra ut. Gleder meg. Vi har bestilt en leilighet A ekstra. Tror de ligger litt unna resepsjon/resturant osv. Men det får ikke hjelpe.

 

God tur til dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...