guttogjentemamma;-) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Noen som har barn som er hypermobile? Datteren vår på 10 mnd er det, ikke så veldig hardt rammet - heldigvis. Nå skal hun undersøkes videre på Ullevål for å se om det er noe som kan gjøres for å hjelpe henne. For de som evt lurer - hun klarer ikke sette bena under seg. Når hun skal sette seg opp eller ned går hun ut i spagaten. Når hun ligger på ryggen kan hun ta bena lenger bakover enn spagaten. I tillegg klarer hun ikke sette seg opp på kne osv. Trener hver dag, også med fysioterapeut. Når legen skulle sjekke om hun klarte å bøye bena ned i 90 graders vinkel, klarte hun det til ca 45 grader - da kom det et knepp i hofta før bena gikk ned til bordet slik de skal. Ikke helt normalt ifølge legen Er vel mest nysgjerrig på om andre har barn med disse problemene og hva som evt blir gjort for de. Evt lignende problemer. Takker for svar
PlinkiPlonk Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Kan svare deg senere i dag, jeg er hypermobil, men har ikke tid nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå