skogsmusa Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har gått og ventet på mitt nye bankkort da mitt forrige ble avmagnetisert... Endelig kom kortet idag!! Jeg hadde lagt fra meg kortet på skjenken for så å legge det i lommeboka nå.. Da jeg var oppe hos 4 åringen nå, lå han i senga si og sov så søtt og godt. Da ser jeg kortet mitt ligge på gulvet!!! HELT OPPTYGD!!!!! Går det an? Da har han tatt kortet da han skulle gå å legge seg i stad, og ligget og tydg på dette??? Hadde han bare vært våken!!! Får ta det opp med han i mårra, men det blir liksom ikke helt det samme liksom. Han pleier da aldri gjøre sånne ting!!
smakk Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Det er tydeligvis fullt mulig, veldig ubeleilig og veldig typisk at sånt skal skje... Huff, jeg må bare le og da... Har nok kost seg kongelig han ;o)
Northernlights Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 hehehe (sorry.....) Får legge ALT høyere opp!
skogsmusa Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 ja, her må alt på øverste hylle heretter:)
Northernlights Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Og gjenta etter meg: "Barn er en gave,barn er en gave,barn er en gave,barn er en gave,barn er en gave,barn er en gave,barn er en gave............!" ;o)
skogsmusa Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Litt lett å glemme noen ganger gitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå