faritopia Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har en frisk datter på snart 5, så mistet jeg en datter i ma i nov i fjor i uke 20! :-( Er det ingen som har opplevet en ma kun en gang og fått et friskt barn etterpå? Håper noen svarer meg, trenger litt og se frem til! :-)
løveprinsen <3 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hei. Ei venninne av meg hadde MA i november i fjord. Er nå gravid igjen og alt ser bra ut. Hun har vært på UL, har termin i oktober og får en frisk gutt. Lykke til!
faritopia Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk dette trengte jeg, må ha håpet der, håper bare jeg blir gravid fort igjen, venninnen din er kjempe heldig send henne en lykke til klem fra meg! Her prøver vi hver eneste dag! :-)
faritopia Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Nei ble gravid med første jenta mi raskt, og når vi planla andre som vi mistet i uke 20 ble jeg gravid med henne etter 2 mnd men nå har vi prøvd siden vi mistet snart 7 mnd :-(
løveprinsen <3 Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Det klaffer nok til slutt skal du se. Ønsker deg lykke til med prøvingen:-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Så leit at du har mistet! :-( Har ei jente som er født i 1995! :-) Så hadde jeg en MA i 1997! :-( Var da 14 1/2 uke på vei, da det ble oppdaget! Men har fått 3 friske barn etterpå! :-) Så det er fullt mulig at det ikke skjer flere ganger! Lykke til! :-)
faritopia Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2007 ååååååååååååå :-) Nå ble jeg kjempe glad, di siste mnd har vært så utrolig vanskelige og tunge, å akkurat nå skrev du det jeg trengte, Du aner ikke hvor mye det betyr og høre at det trenger ikke skje mer en 1 gang!!, uff orker ikke en begravelse til og flere døde barn, nå skal jeg bare se fremover og håpe på det beste. Håper den vakre prinsessen min som snart blir 5 får oppleve mange små søsken :-) Sender en stor klem
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 ei venninne av meg hadde en MA i mai i fjor,fikk en frisk fin sønn nå på fredagen:)
faritopia Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2007 ååååååååååå :-) Dere gjør meg så utrolige glade :-) Tusen takk alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå