Gå til innhold

Tips til hva en kan fylle ventetiden med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var innstilt på å få nr.2 litt før termin siden jeg fødte 10 dgr før sist, men må vel innse at det kanskje ikke var så lurt. 6 dager igjen til termin. Har kjøpt inn alt av utstyr og hatt god tid til å ordne ting og tang så nå trenger jeg noen tips sånn at ventetida ikke blir så lang...forslag??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var redd jeg kom til å kjede meg når jeg gikk ut i permisjon, men synes tida bare flyr. Her kommer noen forslag: Dra på stranda, gå på cafe m venninner, lese en god bok, bake og be noen venner, shoppe, pusle puslespill, ordne hjemme, besøke besteforeldre, lage en god middag(som tar litt tid), gå turer. Jeg pleier å gå til butikken hver morgen for å kjøpe frokost og vg. Det er kjempe koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte akvarium og fisk... :) Kanskje det var ikke det billigste måte for å få tid å gå fortere, men veldig koselig da! :) Sjekket nå på internet at det er faktisk mange som vil gi bort akvariumene sine og fisk eller selger billig. Så nå har jeg noe å gjøre, leser om fisker på internet, går på stranda og velger fine steiner, skjell... :)

Litt usikker om jeg får tid til fisk etter babyen kommer, men men...

det er koselig i hvertfall så langt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg to adventskalendre (venter nr. 2 om 3 dager) som jeg har startet å brodere på etter at jeg gikk ut i permisjon. Er snart ferdig med den første, så får vi se hvor fort det går med nr. 2 :-) Er sikkert ikke så lett å få tid å løst til å holde på etter at den andre ungen er kommet ut, men jeg er ved godt mot å håper på en snill baby som bare sover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...