Gå til innhold

da drar jeg på legevakten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

BLÆÆHHH.... har hatt blødninger i dag...ikke mye, men liker det ikke siden jeg hadde en ma i februar...er bare 5+3 idag..

De sa at jeg burde komme inn en tur for å snakke med legen,men de har ikke UL der så da får jeg nok time på sykehuset i morgen.

Håper alt er bra da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff...vet hvordan det føles...hadde selv en ma i januar og en sa nå mai...håper det går bra med deg:)

lykke tiL:)

tenker masse på deg!!!

Skrevet

Blir så lei meg når jeg leser slikt. Vet hvordan det føles.

Jeg håper det går bra med deg.

Du skal vite at vi helt sikkert er mange som tenker på deg nå.

Klem.

Skrevet

Engel 24, forstår godt at det ikke er noe særlig å blø nå. Håper du får se en liten spire, som er som den skal i morgen!!!!

Vet selv hvor fælt det er å vente på svar om en evt. abort, jeg lurte i ti dager før jeg fikk komme til ultralyd. Håper du får komme inn til ultralyd i morgen!!

Tenker masse på deg, og håper at alt er bra med den bittelille.

Klem fra meg!

Skrevet

Tusen takk for støtt jenter:)

Dere er en flott gjeng!! Skal gi beskjed om hva som skjedde:) Krysser armer og bein her nå:)

Klem klem

Skrevet

Nei faen og Engel. Det er ikke mulig. Er det ikke helt typisk. Nå mens du var så glad for det satt igjen.....åååååååååååååhhhhhhhhhhhh

Når jeg begynte å blø sist gang var jeg like langt og det var ingenting å gjøre sa de på sykehuset til meg. Jeg måtte venter en uke til før det var noe poeng å ta UL for å kunne se noe hjerte dunke.....uffa....

Lykke til snuppa

Skrevet

Å neeeei, BLÆH! Det burde ikke være lov! Håper håper håper at alt står bra til til tross for blødningene. Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...