Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 De er konstant sure når jeg ringer. Ta Lindorff (fakturaadministrasjon for Oslo kommune). Tre ganger har de i år sendt regningen for barnehagen videre til inkasso, selv om hovedregningen var betalt før forfall. Jeg har sikkert sendt kvitteringer ned 5 ganger, men alltid er det like mye bråk. De er uhøflige og frekke i telefonen, de svarer ikke på skriftlige henvendelser og de svarer med å sende meg regning på gebyrer jeg aldri skulle vært belastet i utgangspunktet. Jeg er drittlei av å bruke min arbeidsdag til å fikse deres rot!! Eller hva med Get (kabel-tv og internett). De få gangene jeg er nødt til å ringe for å melde feil får jeg beskjed om at de ikke er feil hos dem. De ber meg kun sjekke om strømmen til modemet står i. Hallo? Sier jeg at modemet lyser, så har det vel strøm. Idioter! Jeg ringer aldri slike steder før jeg har testet alt selv. Og jeg kan mye, for det er dette jeg bl.a. jobber med. Men de innrømmer aldri feil. Og hvertfall ikke hvis du er den første til å melde feil. Da er standardsvaret: Vi har ikke fått noen feilmeldinger i området. Nei så rart da, siden de åpnet for 2 minutter siden.
KariMari Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Skjønner frustrasjonen, har også hatt liknende trøbbel. Det som imidlertid er frustrerende for ansatte i kundeservice, er folk som generelt er dårlige betalere. De som aldri betaler regningene sine i tide, og som klager og bæljer og legger skylden over på den som sitter i andre enden av telefonen. Rett og slett dårlige kunder med elendig betalingsvaner! Men sånt rot som du har opplevd med regning som er betalt, må det da gå an å få ordnet opp i? Alt blir jo registrert på data.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Dessverre så tar det tid. Er som sagt tre regninger kun nå i år de har rotet med. Og jeg er ikke den eneste. Jeg har snakket med flere med samme problemet. Hadde de i det minste sagt unnskyld på vegne av bedriften kunne jeg vært tilbøyelig til å tilgitt. Men slik det er nå så er jeg på nippet til å motfakturere firmaet for min tapte arbeidsfortjeneste. Jeg har i dag sittet 1,5 timer i telefonen med dem for å prøve å løse dette en gang for alle. Men blir bare satt over fra en person til en annen, og ingen vil ta ansvar. De skal være glade de ikke sitter i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå