Sentralstøvsugeren Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 med å ta en febersyk 6mnd gammel baby til legen?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 tre dager hvis almenntilstanden ikke er nedsatt, er den det ville jeg sett det an natten over
lille je Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Er vel tre dager de sier de som har greie på det...
Honningmelon Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hvis allmenntilstanden er grei, ville jeg nok ventet 3-4 dager. Altså ringt den fjerde dagen. Men, ringer før hvis allmenntilstanden ikke er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå