Gå til innhold

Noen som kan svare meg litt kjapt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par dager siden gikk slimproppen. Plutselig i dag føltes det nesten ut som jeg "tisset på meg" og bindet ble veldig vått og brunaktig. I tillegg har jeg ganske regelmessige kynnere (7-8 min mellom) som varer i 20-30 sek. Ikke så veldig vondt - ikke no tak i ryggen - men utrolig stikking nedover i skrittet. Har snakket med føden, men føler selv at dette ikke gjør vondt nok til at det kan være snakk om fødsel. En uke til termin.... Noen formeninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du seier du har snakka med føden.....kva sa dei da?

Skrevet

Hadde nok gjort det jeg kunne for å få hvile..det kan godt hende ting er i gang, men det er sikkert litt tidlig i prossessen:)

Skrevet

Nevnte du for de på føden, det at det hadde føltes om du tisset på deg. Og at vannet var brunaktig? Hvis du ikke nevnte det, bør du gjøre de oppmerksom på det.

Ellers får du bare følge instruksene de på føden gir deg. Ta en dusj og legge deg til å sove. kanskje du våkner til litt mer action i natt ;)

Føler du deg derimot utrygg som situasjonen, så snakk med føden og be om å få komme til en sjekk. Lytt til magefølelsen din!

Skrevet

De sa jeg kunne se det an litt - merket selv når det kom skikkelige tak. Men at jeg kunne forberede barnevakter osv. Så jeg får vel bare vente litt da. Har litt lang vei (en time å kjøre), så kan ikke vente for lenge heller...

Skrevet

Vet om folk (flergangsfødende, som du) som har trodd de bare hadde kynnere, men så viste det seg å være rier. Bare så du vet det ;)

Skrevet

ooops - får se hvor tette de er om et par timer da...

Skrevet

Lykke til! Tipper fødsel ikke er så langt unna ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...