Gå til innhold

Hadde dere tatt han til legen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann på 2 1/2 var hes da han kom hjem fra barnehagen mandag. Er fortsatt hes. Litt snørr i nesa også. Ikke feber og formen er på topp. Full fart fra morgen til kveld og spiser som en hest........Men har da vært hes i 3 døgn. Har ikke vondt i halsen.......

 

Burde vi ta han til legen imorgen... mandag?? Noen som har opplevd dette med ungene sine.... De begynte å leke løver med en gang jeg leverte han den mandagen, løp rundt og brølte sikkert hele dagen. Kan dette ha gjort han hes ??.........Har skikkelig whiskey stemme nå hvertfall haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hadde ikke stresset med det nei:) Høres ut som lille løven har en god grunn for å være hes, tihi

Skrevet

Nei, hadde ikke tatt han til legen..

Mange barn som går rundt her med hes stemme.. Varme og sol, kjølige bad, og nå plutselig sur nordavind igjen..

Skrevet

så lenge allmen tilstanden er bra og det ikke virker osm om det plager han med halsen, så hadde jeg ikke tatt han til legen.. han har nok sikkert brøla litt for mye i bhg :) hehe...

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt til legen med det.. Ikke noe feber, god allmentilstand, og spiser.. Høres ut som en frisk liten gutt som er blitt litt hes bare... Det kan jo vi bli også det uten å være syk

Skrevet

ring helsesøster du i morgen å forhør deg med henne :) Da har du hvertfall vert i kontakt med èn i helsesevesenet- om noe skulle feile han. så kan HS avgjøre hva som er nødvendig ;)

Skrevet

Hadde ikke kontaktet lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...