Harald Ripultfør Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvordan er barnehagedekningen der? Vi ser etter leiligheter i Oppegård kommune for der er de masse ledig, men så har vi kommet over en fin leilighet på Vevelstad.. Men hele poenget med at vi skal flytte er å få barnehageplass.. Så derfor spør jeg dere =) (Skal ringe kommunen i morgen og høre da!)
Dronningen! Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Gå inn på østlandets blad, søk på barnehagedekning i follo. Der står det en del..... Flisa vår har først fått plass nå og hun blir 3 år i juli. HVor gammelt er barnet deres?
Harald Ripultfør Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Hun blir 1 år i Oktober.. Det er fra da vi skal ha hun i barnehage! Bor i Oslo nå og her er det jo umulig!
Harald Ripultfør Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Takk for tipset foresten =)
Dronningen! Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Det er jo en del familiebarnehager på Langhus, de er veldig flinke. Men ring Ski kommune i morgen og spør, kanskje de kan hjelpe deg. Jobber dere i Oslo så er jo Kolbotn på vei innover...... Har dere akkurat kjøpt på Vevelstadåsen?
Harald Ripultfør Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Nei, vi har ikke vært på visning engang.. Men bare lurer, for vi gidder jo ikke flytte dit hvis mini ikke får plass liksom.. Men du har hatt vanskligheter med å få plass i Ski?
Dronningen! Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Ja jeg hadde vanskeligheter, men det løsnet da hun ble stor nok... Ring i morgen så får du sikkert svar.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå