smakk Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Brio zento Britax two way elite HTS besafe izi combi Jeg trenger nytt sete, og prisen har mye å si da økonomien er stram. Er kampanje på disse setene, men synes det er vanskelig å vite hva jeg bør velge. Har fått med meg at det skal være bakovervendt, men hvorfor i alle dager er de fleste setene forovervendt etter 13-15 kg da? Er det noen som har valgt forovervendt, og i tilfelle; hvorfor? (Om noen tør innrømme det da ;op )
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Brio ble slaktet i test, Hts har jeg selv og er bare super fornøyd...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Og vi har dem selvsagt stående bakover...
mammmamia ** Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Britax Two Way Elite er et kanonsete, det samme er de to andre..! De ER ikke fremovervendt etter dette, men de KAN være fremovervendt, stor forskjell..! :-) Lillegutten min på 3,5 år sitter bakovervendt i Britax Two Way Elite og har kjempeplass..! Brio Zento er et kjempegodt sete (IKKE hør på den testen, den er helt håpløst gjennomført, feilmontert osv osv, og selv Trygg Trafikk har gått ut og advart mot å høre for mye på den. Brio har kommet med en uttalelse om denne testen også, se Brio sine hjemmesider..) og egner seg veldig godt til mindre barn, pga flere reguleringsmuligheter..! HTS Izi Combi er også kjempebra, men veldig vanskelig å montere, og tar en god del plass i bilen - men trygt og godt sete! Uansett hvilket av disse du velger får du et bra sete, og ha det bakovervendt med god samvittighet du :-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Vi kjøpte Britax Two Way Elite nettopp,og er så langt kjempefornøyd. Kan brukes begge veier, og vi har det bakovervendt som anbefalt og snuppa koser seg i det nye setet. Superenkelt å montere og tar ikke stor plass + at det var noe av det mest rimelige setet (1899,-).
smakk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Er nettopp derfor jeg ville høre litt her inne, virker som at for hver test som tas kan man lett finne en som sier det stikk motsatte. Jeg vil jo at vesla mi skal være så trygg som mulig, men finner det litt vanskelig å orientere meg i sete-jungelen. Så fint at du er kjempefornøyd med Britax koseklumpen, jeg var spesielt interessert i det siden det var det billigste til 1899.- Noen flere med erfaringer, eventuelt med andre rimelige seter?
mammmamia ** Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Vil også anbefale deg å se på Maxi Cosi Mobi :-) Men - vær påpasselig med å velge sete fra en anerkjent leverandør, ikke bare kjøpe sete fra en annonse på finn.no i et merke som ingen har hørt om... Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå