Gå til innhold

Hvilken bank er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på boliglån?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe og tenke på en gang. Skandiabanken. Har sjekket de opp mot de fleste banker og ingen kan konkurrere med deres vilkår i det hele tatt:)

Skrevet

Ihvertfall ikke Postbanken og Nordea!

 

Skandiabanken er bra, men det er flere som er bedre. Storebrand Bank, Gjensidige Bank +++ og masse småbanker.

Statens Pensjonskasse, OBOS...

Skrevet

OBOS har bra vilkår, men hos meg er det rot med fakturaene hver bidige måned. Er ganske lei nå..

Skrevet

postbanken er dårlig synes jeg, men har jernbanepersonalet, og veldig fornøyd! eneste er at minibankkortet mitt ofte har blitt avmagnetisert.. bra forsikring, bra kundebehandling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...