prekæs Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Er ikke noe og tenke på en gang. Skandiabanken. Har sjekket de opp mot de fleste banker og ingen kan konkurrere med deres vilkår i det hele tatt:)
Trollet73 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Ihvertfall ikke Postbanken og Nordea! Skandiabanken er bra, men det er flere som er bedre. Storebrand Bank, Gjensidige Bank +++ og masse småbanker. Statens Pensjonskasse, OBOS...
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 OBOS har bra vilkår, men hos meg er det rot med fakturaene hver bidige måned. Er ganske lei nå..
suseduse Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 postbanken er dårlig synes jeg, men har jernbanepersonalet, og veldig fornøyd! eneste er at minibankkortet mitt ofte har blitt avmagnetisert.. bra forsikring, bra kundebehandling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå