stratosen_er mamma_ Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 hadde sex søndag, tirsdag, onsdag og idag....tok el-test på søndag som var negativ, tok en ny på tirsdag som var positiv og i dag var den negativ igjen...har jeg truffet med sex og el da? eller burde vi hadde sex mandag og? uff..er jo mange som sier annenhverdag er nok men...man vet jo aldri...burde vi ha sex flere dager nå eller er ikke det noe vits med tanke på graviditet da:P hehe... takk for svar:)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Dvs at EL kunne vært i går? Skulle vel ha gjort ditt beste da ja, men en omgang til i kveld om EL var i går skader jo ikke.... ?
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 har hatt sex en gang i dag og..skal på nattevakt i kveld så måtte ta det etter middagen:P hehehe
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hvis positiv el-test var tirsdag og dere hekket både tirsdag onsdag og idag så tror jeg nok garantert dere har truffet el...
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 idag var i går da men:P hehe...skrev innlegget i går så det ble tirsdag, onsdag og torsdag....håper bare spiren fester seg også...har så lyst å bli gravid igjen....(før min første termin...21.juli, hadde en ma i jan)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå