Gå til innhold

ULTRALYD I DAG:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ENDELIG fått konkret termin: 23.11, som er ca en uke tidligere enn jeg trodde så det er jo morro!

Far var så stolt, ble heeelt rørt av å se på dette:)*glise*

Fikk ikke vite kjønn, den lille klarte å ha navelstrengen mellom beina, så var ikke mulig å se noe, men alt er velkommen!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så morro!! Så deilig å bli flyttet frem da, jeg ble flyttet nesten 1 uke tilbake :o( Så nå er termin 10/11.

Vil du ta 3D UL senere for å vite kjønn, eller blir det en overraskelse nå?

Skrevet

fikk du tilbud om nytt ul da?

Skrevet

Man får ikke tilbud om ny UL bare fordi de ikke ser kjønn.

På ordinær UL er det bare andre, viktige ting de ser etter, og de bryr seg lite om å sjekke kjønn egentlig.....

Må nok bestille ny privat om man vil se kjønn senere....

Skrevet

vet om flere som har fått tilbud om det.fikk selv tilbud og komme en gang til forrige gang jeg var gravid fordi han ikke fikk tatt noe bra bilde av babyen.kansje noen driver litt forskjellig .

Skrevet

å så gøy blomster og bier!! Gleder oss til å se den lille vi og. Du har forresten termin samme dag som meg (min menstermin da...så endrer den seg sikkert på UL)

Skrevet

Jeg fikk tilbud om å komme tilbake i uke 30, fordi hun jordmora har en jordmor i opplæring, som trenger trening på UL, så da sa jeg likegreit takk:D

Er ikke 100% at jeg skal, men står da jaffal på en liste:)

Skal til min gyn. og ha invendig UL på mandag, kanskje hun ser noe;)

Ellers er det ikke så farlig, alt er BRA og det er jo viktigst! Luringen hadde tatt navelstrengen mellom beina haha!

Så nå er far endelig litt mer inkludert i dette, ser at det VIRKELIG er noe som beveger seg og at det er liv, blir så mye mer virkelig for dem da:)

Skrevet

Så kjempe gøy da:-) Jeg og var på ultralyd i dag og fikk termin en uke før jeg og(",) min mann var med og han syns det hele var rørende og fasinerende på en gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...