Junijenta - gifteklar:) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Den 8 juni kl 14.06 kom lille Martine til verden 2 dager før termin. Hun var 49 cm lang, 3156gr og 34 i hodeomkrets. Hun er kjempenydelig og det er deilig å være hjemme fra sykhuset men gud så sliten jeg er... Fødselen var vond men det har absolutt ikke skremt meg fra å ville ha flere barn en gang i fremtiden.
spirenr 2 er gutt! Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Det var godt å høre! Gratulerer så mye med jenta kos dere med den lille
SokkeLaila Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Så godt å lese at ikke alle går på overtid..! Gratulerer så mye!
Zerotondo Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Gratulerer med lille Martine ( forøvrig et nydelig navn! ). Kos dere framover
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Gratulerer. Du skriver at fødselen var vond, men at den ikke har skremt deg fra å føde flere barn i fremtiden. Hadde du ikke noe smertestillende i det hele tatt da du fødte? Hvorfor ikke, i så fall?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 Så flott du ikke ble skremt =) Gratulerer så masse, prøv og få sovet mye når baby sover og hente inn litt energi igjen...er ikke bare bare å føde heller !! Klem Bibi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå