Gå til innhold

Jeg har blitt mamma..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 8 juni kl 14.06 kom lille Martine til verden 2 dager før termin.

Hun var 49 cm lang, 3156gr og 34 i hodeomkrets.

 

Hun er kjempenydelig og det er deilig å være hjemme fra sykhuset men gud så sliten jeg er...

 

Fødselen var vond men det har absolutt ikke skremt meg fra å ville ha flere barn en gang i fremtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var godt å høre!

Gratulerer så mye med jenta :) kos dere med den lille

Skrevet

gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!:D

Skrevet

Så godt å lese at ikke alle går på overtid..! :)

 

Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer så mye :-))

Skrevet

Gratulerer med lille Martine ( forøvrig et nydelig navn! ).

Kos dere framover :)

Skrevet

Gratulerer. Du skriver at fødselen var vond, men at den ikke har skremt deg fra å føde flere barn i fremtiden. Hadde du ikke noe smertestillende i det hele tatt da du fødte? Hvorfor ikke, i så fall?

Skrevet

Så flott du ikke ble skremt =) Gratulerer så masse, prøv og få sovet mye når baby sover og hente inn litt energi igjen...er ikke bare bare å føde heller !! :)

 

Klem Bibi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...