Kena Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har vært innom her noen ganger men det virker som om det er lite som foregår her! Så jeg ble litt nysjerrig er det mange av oss "eldre " foreldre her? Jeg er 37 år og har to småttiser på 2 og 5 år ! Noen flere?
Karomamma Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Du kan kommer inn på DIBs "Modne foreldre", det står i listen til venstre. Det gjør ikke dette, kanskje det er derfor det er så liten aktivitet? Vi er i hvert fall mange modne mammaer som snakkes der
brumlemor Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 anbefaler så absolutt modne mamma forumet!! Der er det aktivitet, vanligvis, akkurat nå litt feriestille!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Nå blir det liv Rai Rai:-) VI har sneket oss over fra Modne vi og tenkte å leke litt her sammen med dere:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Ååååååååååå det blir likar no....... Her er det liv som aldri før:o))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Ja, nå rører det seg her ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå