Gå til innhold

Dere som er sykepleiere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er begynnerlønna når man er ferdig utdannet å søker jobb?

Å dere som er videreutdannet, hva tjener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på sykehuse er grunnlønnen nå ca 270000 (uten tillegg for turnus og helligdager osv...) jeg jobber i privat sektor og har startlønn på 340000 kun i dagjobb :) verdens beste jobb har jeg!!

Skrevet

Tror det er 275 000 ekskl. tillegg.

Skrevet

Oi det var litt forskjell ja. Er det fordi det er privat eller?

Begynner utdannelsen til høsten(om jeg kommer inn da såklart) Men gruer meg litt til all turnusjobbinga. Godt å høre at man bare kan jobbe dagen også.

Skrevet

Er ikke kjempeenkelt å få seg dagjobb, altså... Men det går faktisk ganske bra å jobbe turnus også. Men på sikt vil jeg gjerne ha en dagjobb:)

Skrevet

det er fordi det er privat ja....men det finnes ikke mange av de jobbene der! jeg hadde griseflaks :) er en øre-nese-hals klinikk!

Skrevet

Hvor jobber du da, mortilseb? En sånn jobb vil jeg også ha, hehe

Skrevet

Bogstadveien hehe :) er eneste sykepleier der, ansvar for post-op. begynte for 2 uker siden og trives kjempegodt!

Skrevet

Heldig da:) jaja, jeg får vel slite skoene mine på sengeposten enda noen år jeg, hehe...

Skrevet

Eneste sykepleier? Hvilke andre faggrupper er det der da?

Skrevet

Antageligvis leger (øre-nese-halsspesialister) og audiografer ihvertfall..

Skrevet

stemmer det :) + en skokk med legesekretærer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...