winneboo Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hva er begynnerlønna når man er ferdig utdannet å søker jobb? Å dere som er videreutdannet, hva tjener dere?
BettyBoob Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 på sykehuse er grunnlønnen nå ca 270000 (uten tillegg for turnus og helligdager osv...) jeg jobber i privat sektor og har startlønn på 340000 kun i dagjobb verdens beste jobb har jeg!!
winneboo Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Oi det var litt forskjell ja. Er det fordi det er privat eller? Begynner utdannelsen til høsten(om jeg kommer inn da såklart) Men gruer meg litt til all turnusjobbinga. Godt å høre at man bare kan jobbe dagen også.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Er ikke kjempeenkelt å få seg dagjobb, altså... Men det går faktisk ganske bra å jobbe turnus også. Men på sikt vil jeg gjerne ha en dagjobb:)
BettyBoob Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 det er fordi det er privat ja....men det finnes ikke mange av de jobbene der! jeg hadde griseflaks er en øre-nese-hals klinikk!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hvor jobber du da, mortilseb? En sånn jobb vil jeg også ha, hehe
BettyBoob Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Bogstadveien hehe er eneste sykepleier der, ansvar for post-op. begynte for 2 uker siden og trives kjempegodt!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Heldig da:) jaja, jeg får vel slite skoene mine på sengeposten enda noen år jeg, hehe...
hjelpesmega Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Eneste sykepleier? Hvilke andre faggrupper er det der da?
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Antageligvis leger (øre-nese-halsspesialister) og audiografer ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå