SuperGlad Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Slapp seg istad fra stuebordet å gikk en 8-9 skritt, satt seg ned å klappet. Hun er helt hekta på å få applaus :-) så mens jeg logger meg inn på dib, så reiser hun ser ALENE midt på gulvet å går bort til sambo, setter seg ned rett ved siden av han, og klapper å gliser :-) Flinke jenta vår :-)
Johanne B Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Så gøy! Flinke jenta.... Hvor gammel er hun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå