Gå til innhold

da kommer jeg hit:-)

marita*mamma*har fått jenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er turen kommet til og flytte på seg...håper jeg er velkommen i gjengen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei snuppa! Kommer etter på søndag!! =0)

Skrevet

Heisann! Jeg slenger meg på her jeg også :-) Er 12+1 i morgen. ENDELIG! 1. trimester gikk kjempeseint, og jeg håper virkelig at de neste månedene i alle fall går litt fortere. Håper også at jeg slipper å bekymre meg så mye fremover.

Knætta: Har du vært på ultralyd nå? Håper alt går bra med deg! :-)

Skrevet

men skal ikke du over nå knætta??jeg skulle egentlig ikke over før til søndagen,men da jeg forandret litt på termin så hoppa jeg over nå..

hvordan har du det da frøya??

Skrevet

Jo, takk! Akkurat nå ligger jeg på sofaen under teppet (det ble plutselig så sinnsykt kaldt ute når tempen sank fra 27 til 10 grader...), og føler meg kvalm og elendig. Har hatt en lang dag på jobb, så håper at det hjelper med litt søvn. Synes det er en lettelse å ha passert 12 uker, selv om en ikke slutter å bekymre seg sånn over natten... Har hatt et par småblødninger rundt uke 8-10, og det satte en støkk i meg. Men så på UL for en uke siden at alt var helt fint med nurket, så det går jo helst bra. Vi har jo termin nesten på likt - så kjekt! Hvordan går det med deg da?

Skrevet

hehe ja ligger selv under teppet...ble litt kaldere plutselig.vurderte et øyeblikk i dag om jeg skulle fyre hihi

formen er veldig bra nå da bortsett fra ryggen.trettheten har bedret seg enormt.tror aldri jeg har vært så trett før som jeg var fra dag 1 til nå nylig.hvet du hva blødningene kom fra da?

ja jeg fikk termin den 29 des nå.hadde den 2 januar,men siden jeg vet unnfangelse datoen så mente noen dette var mest nøyaktig så da hoppet jeg over i dag.har fulgt litt med på deg tidligere for vet vi testa positivt rundt samme tid.

er det ikke koselig og få se nurket på ul da!!

når skal du til ordinær ul?

klem

Skrevet

Selvfølgelig er du velkommen:)

Skrevet

He he! Jeg måtte sette på ovnen på soverommet, og har ullteppe oppå sommerdyna... Så bra at du ikke er like trett lenger, men synd at du skal slite med ryggplager! Håper det ikke øker på utover svangerskapet.

Jeg fikk beskjed om at blødningene ikke kom fra selve livmorhulen, men at det kunne se ut som om at morkaken lå langt nede. Det kunne også komma fra livmorkanten (hva enn det er...). VELDIG betryggende å se den lille krabaten som lå og sprella der inne. Legen sa at den hadde vokst akkurat etter skjema, og at alt så normalt ut. Da får vi bare stole på at det fortsetter :-) Skal for sikkerhetsskyld til ny kontroll onsdag 20.juni - og hvis alt er bra da tror jeg at jeg kan roe meg ned på ordentlig. Skal til ordinær UL 12.juli. Litt tidlig pga ferieavvikling, men det er bare kjekt synes jeg.

Har du fått innkallelse til UL?

Vi snakkes!

Skrevet

ja typisk at det skal være ferie akuratt da vi skal...så jeg måtte vente helt til 6 august...men har ordna meg en time den 18 juli hehe

vi snakkes

sove godt da

Skrevet

Velkommen velkommen :o)

Skrevet

Hei jenter! =0)

Nei jeg ligger jo 3 dager etter dere, så kommer på søndag jeg (men sniker litt innimellom!)

Frøya- jeg skal på ny ul nå til mandag. Blir spennende å se ja! Var jo på ul i uke 5+4 men var jo ikke stort å se da så...annet enn et prikk som dunka!

Huff håper vi slipper denne kvalmen snart! Marita du er heldig som slipper den nå ja! Trodde det ble mindre kvalme her en dag, men varte ikke lenge det da. I går var det på'n igjen... Men mat hjelper da. Så rævva eser kan du trygt si!

Jeg får også ordinær ul midt i fellesferien. Har ikke fått nøyaktig dato, men har fåttbeskjed om at det blir siste uka i juli engang. Når jeg får innkallinga skal jeg prøve å få flytta timen til en uke tidligere. Dersom det ikke går å få flytta den må jeg kanskje reise 3 timer hver vei med bil for å få ul. Sommerstengt her fra siste uka i juli nemlig...

God helg jenter!

Skrevet

god dag:-)

ja er litt langt og dra 3 timer hver veg,men hva gjør man vel ikke for og se spiren sin.

jeg klarte ikke og vente til den 6 august så jeg bestilte til privat ul den 18 juli.da vil jeg være i uke 17.må betale 500 for det men det får heller være.

et par venninner av meg mener at jeg har blitt smalere men har fått stor mage...vet ikke jeg men følte selv at jeg var blitt bredere over alt hehe.

må få tatt et nytt bilde og lagt inn.har du tatt noe magebilde?

men om jeg ikke skriver med deg før mandag så får du ha lykke til på ul ivertfall.så må vi få alle detaljer.

Skrevet

Jo det er så, men da blir jeg borte fra jobb en hel dag (og gubben også), og det har jeg/vi ikke lyst til! Men regner med det ordner seg med den ul'en uansett da =0)

Ja enig med deg der, hadde også brukt 500 kr på å slippe å få ødelagt ferien =0)

Hmmm svigermor mener også jeg har blitt smalere i kroppen, bortsett fra akkurat rundt magen! Vet ikke om jeg er helt enig men... Får fortsatt på meg dongeribuksa jeg brukte før jeg ble gravid (buksa er lavlav i livet), så så ille er det ikke enda =0)

Har ikke orka å ta magebilde enda, men har bestilt av mannen til søndag. Tenkte å ta hver anna/fjerde uke fra 12.uke =0)

Takk for lykke ønskninger! Får nok høre hvordan det gikk, en gang etter lunsj på mandag!

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...