Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har hovnet opp nedentil, både indre og ytre kjønnsleppe(kun på høyresiden), og det er kjempe vondt. Føler at det svir inne "kjøttet" Er dette normalt under svangerskapet eller hva??
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Det vet jeg faktisk ikke. Ta en telefon til jordmor. Hun kan helt sikkert si noe om dette er normalt, og gi evt. tips.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jordmor har ferie, er vekke i 1 måned =( Noen andre som vet??
jordbærsjokolade Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Kanskje det er åreknuter? Ring føden og spør de!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Sikkert åreknuter. Jeg hadde det også slik, men det har gått over.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 har akkurat samme problem! snakket med legen min om dette og det er slett ikke uvanlig at det hovner opp. d er mye som skjer og allt presses nedover, det kan være vann eller blod!! ikke bekymr deg det er helt normal men ubehagelig er det....hvis det klør mye er min erfaring at canesten hjelper mot kløen selvom det ikke er sopp!! det bare lindrer litt..
tjukkaberta : ) Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Huff! Synes det kan høres ut som sopp,jeg.. Er ikke alltid at det klør så innfernalsk.. Kan føles som hovent og inderlig sårt,bare.. Man blir ofte rød i tillegg. Ta deg en kur mot sopp og se om det går seg til. Hvis ikke kan du ta det opp med jordmor. Husk å også behandle soppen innvendig med stikkpille,og ikke bare utvendig med salve. Kombikur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå