Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Tror jeg flyr meg ihjel snart! Må på do og skvette litt i ett sett, ikke rare plassen til blæra tydeligvis. Trenger snart eget dopapirbudsjett! Nei, la oss søke om subsidiert dopapir til gravide!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 hehe, her er det to host og en skvett... så jeg skulle gjerne hatt subsidiert noen nye truser og en del vaskemidler også. Tåler ikke truseinnlegg av noe slag... Alltid rene truser i veska...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg sender min underskrift! og gud bedre så irriterende når man er såååå tissetrengt og gleder seg til å få lettet på trykket, men så kommer det 5 dråper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå