Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei, I dag har vi vært på første harrytur. Det gikk veldig bra. Hun sov godt i bilen og koste seg på shoppingtur. Måtte kjøpe basseng til henne da og masse mat og vin til mor. Så nå har vi kost oss masse og jeg er glad for at det gikk så bra å kjøre uten at pappan var med. Hadde med en kompis da så det manglet jo ikke på hjelp akkurat. Men det var koselig å endelig få tatt seg en tur.
Tussi og Maja Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Så bra at det gikk greitt å kjøre såpass langt! Vi har foreløpig kun tatt ganske korte turer, og tuppa vil kun sove hvis det er tid for en dupp. Men i sommer skal vi kjøre fra Trøndelag og hjem, så jeg tror vi må trene litt før den tid:-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Det er moro med harrytur :-) Så fint at alt gikk bra, da blir man hele tiden oppmuntret til å gjøre noe litt større neste gang.
Bellen^2 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Oh, harryturer er skøy! Sebastian fikk sin første harrytur i påsken. Han fikk parasoll til vogna, og den har vi hatt mye glede av i det siste:) Så moro at dere klarte dere uten pappan. Det er alltid litt spennende å dra på tur alene, selv om man har med ekstrahjelp:)
Millapril Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Gleder meg til vi skal på vår første harry-tur med baby også. Det er fint at det går greit å ha med de små på shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå