It's all about me Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Husker jeg riktig at det var du som solgte en Teutonia Joe? Hva var det du fikk for det i så fall?
*Rutletutt* Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Uff, det er nesten pinlig....jeg fikk bare 2000,- for den - med stellebag, fleecepose ++Ja, ja - ble da kvitt den til slutt...etter ca en mnd på finn. Hadde mange henvendelser på den, men de som ringte å avtale å se på den møtte aldri opp....tre ganger skjedde det....ble solgt i går. Er glad jeg er kvitt den store tunge vogna da, selv om jeg like gjerne kunne gitt den bort:o( Men nå skal jeg bestille meg en Bugaboo:o))) Bare håper de ikke har så altfor lang leveringstid på babytrader.nl....har jo termin om 6 uker....
It's all about me Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg hadde hundrevis av treff før jeg fikk solgt min. De som kjøpte den hadde termin den dagen, så det hastet nok litt ja. Så er strålende fornøyd med 3000,- Større og tyngre vogn skal man lete lenge etter, så jeg jublet i det den forsvant ut døren, he he. Men slemt at folk ikke dukker opp når de avtaler det da...grrr.
*Rutletutt* Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hun som kjøpte min hadde fått baby på torsdag....og hadde kjøpt en brukt vogn fra før som hadde gått i stykker med en gang...kjipt for henne - bra for meg;o) Ja, det er så utrolig kjipt å sitte å vente på at noen skal dukke opp og ikke gjør det...ikke gir de beskjed heller...(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå