Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 skal til jordmor i neste uke, skal begynne hos en ny en siden vi har flyttet. sambo er sykemeldt ut neste uke og har veldig lyst til å være med til jordmoren... er det dumt å ta med han på den første timen hos en ny jordmor? pleier det å være greit for dem at barnefaren er med? vi har veldig lyst at han skal være med begge to...
ana baroma Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 ta han med:) De jeg har hørt om som vil ha med far er hjertelig velkommen begge to!!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Ok, det høres bra ut! han gleder seg sååå masse til å høre hjertelyd og sånn.. syns dette er forferdelig spennende han =)
ana baroma Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 så koselig:)) Fint å ha med far, da får han den samme infoen... kanskje ikke like interessant når man skal snakke om amming o.l, hehe
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 ta ham med!!!!=) jordmor her sa at hun gjerne ville treffe barnefar og, da kunne hun danne seg et familie bilde og se mere hvrdan vår situasjon er=)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hehe nei ammingen er vel ikke så interessant... men han spør og graver kjempemasse om slimproppen, vannavgang, rier osv osv... tror egentlig fødselen er det som er mest håndfast for han, for han spør meg ikke om jeg er plaget med sopp, UVI og hemorroider... =P
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 hahahaha, han tørr kansje ikke=) kan være godt for ham å få spurt jordmor om dette da, slik at han føler at han også er med på hele greia=)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 hehe nei han tør vel ikke det... hehe =) ja blir nok kjekt for han å kunne spørre jordmoren også, så han er med på greia. det er liksom ikke bare jeg som er gravid her i huset =) han er jo helt nydelig da, såååå stolt over magen... i går hadde vi besøk av noen venner, og han viste 3D-filmene av Anniken til alle kompisene sine. og når hun sparket sahan: "se da, heeele magen beveger seg!" og fortalte kompisene hvor stor hun er nå og sånn...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, syns jeg ser deg sette deg ned med samboen for en lang alvorsprat der du florklarer hvordan slimproppen ser ut, hvordan han kan merke forskjell på UVI og sopp på lukta og hvordan soppen klør i forhold til hvor fæle disse hemoroidene er.... hihi... Tror du hadde skremt vette av gutten da ja.... Best at vi holder noe for oss selv kanskje....
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 he he gutta er innerst inne veldig interessert i hva som skjer og er veldig stolte selv om da kanskje ikke viser det så godt. min samboer har vært med både til jordmor og lege hver gang og det ender alltid opp med at det er han som spør mest og lurer på ting. syns det er kjempe koselig jeg. he he og så sitter han og minner meg på hva som har blitt sagt da om div ting da... er så søt atte
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 hehe nei tror kanskje han ikke hadde tålt alvorspraten om underlivsproblemer. tror jeg holder meg til å si "Jeg har fått sopp, du må smøre deg. orker ikke sex i dag". så slipper han sannheten =P hihi =) ja de er sjønne når de husker alt som blir sagt. og så kommer de med noen gullkorn når de blir litt forvirret og blander litt ting sammen =)
Marolla Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Mannen min har vært med på alle kontroller bortsett fra den første hvor jeg hadde GU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå