L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har vært en veldig innholdrik dag i dag:) Først var jeg til JM som tok alle mål og alt så fint ut. Gullet lå 1 cm over den røde linja som var helt fint. Har vokst masse på de 3 siste ukene. Jeg har lagt på meg vesentlig og da:( hihi... 6 kg. jaja. Hun syns det var flott, men jeg syns kanskje det var litt mye... Så var vi på 3D. Helt fantastisk å se:) Spesialisten sa først om vi visste hva det var. Så svarte vi at de hadde sagt på sykehuset at det ble en gutt. Han bare åhja: det kan se ut som at det blir en jente, uten at jeg skal si det for sikkert enda. . . Han kikka lenge og mott slutten av ulen sa han. Nei det er nok en gutt ja=) hehe... For oss har det ingenting å si hva det blir, men har jo shoppa bare blått stort sett:) hehe. Ellers lå han 50g under "normalen", men det var ikke noe å bekymre seg over. Total vekt var 750 gram:) Han sa at vi nok ikke kom til å få en baby så mye over 3000 gram. (jeg var 3300 og sambo 3200). er veldig glad for at alt var fint med lille gullet vårt, det er tross alt det viktigste selv om jeg har lagt på meg en del allerede i uke 25 (+2=) Er bare veldig veldig GLAD:)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Så kjekt! er så koselig å få vite at alt er bra!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 ja og han hadde så nydelig ansikt... 3d er helt fantastisk å se altså... :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå