Gå til innhold

Hva er det med gutten min ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 13 mnd. og er konstant grinete, vært det hele denne uka.

Har sovet mye også. Fra 18/19 til 09/09.30. Også 2 ganger til i løpet av dagen. Kan også sove sent på ettermiddagen, slik at han våkner 17/17.30 og fortsatt sovne kl. 19 ( før måtte vi ha han våken fra 15.30 for at det ikke skulle bli krøll på kvelden).

Han har fått 2 tenner, der i blant 1 jeksel, men de har brutt ut.

Han har også et par blemmer på ryggen, ser ut som kviser. Røde med gult puss inni.

Han har bra matlyst og drikker mye. Men går og griner og gnir seg i øya fra han står opp til han legger seg. Ellers i bra allmenntilstand.

Jeg skjønner ikke hva som er galt. Gnir inn Dentinox uten av det hjelper, biter på kald klut, hjelper ikke.

Tenker på at det kanskje har noe med de blemmene å gjøre, vannkopper ? Han har ikke så mye klær på seg fordi han er ganske varm av seg, så tror ikke det er varmeutslett heller.

Var på treninga i går, da var han hos barnepassen der som han vanligvis elsker, men han hadde visst bare sutra og gnidd seg i øynene der også.

Blir så frustrert når jeg ikke skjønner hva som er galt. Noen som vet eventuelt hva de blemmene kan være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at;

Hvis du trykker et glass mot blemmene og de ikke går inn, er det fare på ferde.. Da skal man kontakte lege.

Men er kanskje vannkopper, ja, beklager, men veit ikke så mye om dette, har ingen erfaringer osv.

Skrevet

har en på 13 mnd jeg og, som gjør det samme...

griner, sutrer og gnir seg i øynene konstant..:-(

Han sover godt om natta og sover 2-3 timer på dagtid også..

spiser ok gjør han og..

så mulig det bare er sånn en periode?. hmm

Skrevet

Ja, mulig det. Han sover godt om natta, hører ikke et pip fra han.

Får se an litt i morgen og holde et øye med de blemmene.

Skrevet

Kanskje han er allergisk mot noe? Siden han får utslett, er grinete og i tillegg gnir seg i hodet... ?

Allergi er slitsomt, noe som fører til at de små blir trøtte og slitne...

Håper det går bedre for dere iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...