Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg hadde el en eller annen gang sist uke, og i dag begynte brystvortene mine og bli skikkelig ømme om sensitive.. Kan dette være et symptom? Brystene i seg selv er ikke ømme, det er bare brystvortene.. Og bare så det er sagt så er ikke dette likt meg i det hele tatt.. jeg har nesten ikke følelser i brystvortene mine jeg heheh..
Måånestråle Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er vel ikke akkurat noen ekspert, da men.. hehe.. Men her kommer i alle fall min erfaring: når jeg var gravid fikk jeg utrolig stive brystvorter i begynnelsen! he he he. Og da var de mye mer sensitive enn vanlig (vanligvis er de jo ikke stive så godt som hele tiden!). Det ga seg heldigvis etter hvert, litt flaut å gå rundt med DE lyskasterne.. Håper at det er et ordentlig supersymptom og at du har en bitteliten huleboer i magen!! Hvor lenge er det til ikm? LYKKE TIL!!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 heheh... ) Ja vi får håpe det er et symptom Jeg har ikm ca 22-24 juni.. Bare en uke igjen. både gruer meg og gleder meg til å teste. Kroppen har oppført seg så rart denne gange, så jeg får håpe det kommer av at jeg blir gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå