Talie Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei. Jeg og samboeren hadde sex i El-perioden. Det er nå 2 uker siden. jeg har følt at det har stukket til i siden, sirka litt under eggstokkene. Jeg har følt meg litt "støl" i nedre del av magen. Jeg har vært slapp, vært litt svimmel og har hatt hodepine de siste dagene. Lurer på om det er jeg som har så lyst til å bli gravid at jeg får kroppen min til å tro det? Håper virkelig ikke at jeg tar feil. 2 uker er såååååå laaaaaang tid. for å teste
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Hvis det er 2 uker siden EL, så kan du trygt ta en test nå! :-) Krysser fingrene for deg! :-) Lykke til! :-)
Talie Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Takk for svaret:) Oj, .går det med clearblue sine kryss tester? Skal prøve i morgen isåfall.
kidos! Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Når har du IKM? Når begynnte stølheten? Jeg hadde EL for ca 10 dager siden( etter El kalender) og har hatt stikkinger/stølhet på samme side som jeg følte EL var på de siste 5 dagene. Ellers ingen symp,bortsett fra litt spotting i går. Har lest og lest på nettet, men det er lite om stølhet etter EL. Men det er fint det er flere som føler det slik. Ekstra bra hadde det jo vært om vi begge var gravide, og dette var et reellt symptom, ikke bare et inbillt et. Kan ikke huske å ha kjent dette før.. I disse prøvetider tolkes jo hver eneste lille kribling som et symptom :-) Har IKM 17 el 18 så jeg venter til over helgen med å teste, hvis ikke tannta kommer på besøk.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Hei igjen! :-) Mange mener at Clearblue er den sikreste testen1 Og er det den vanlige, og ikke den digitale testen du har kan man visst bruke den fra 3 dager før ikm! :-) Skal teste med Clearblue i morgen tidlig selv, da er det 3 dager til ikm! Fikk svaak positiv med QR test i dag tidlig så det blir spennende! :-) Skal krysse fingrene for oss begge! :-)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hei.Får jeg komme med et spørsmål? Hva menes med "stølhet" i magen? Er d sånn gangsperr om dere skjønner hva jeg mener? Sånn man får om man trener og ikke tøyer skikkelig ut? D har jeg hatt for en ca 2-3 uker siden,UTEN at jeg hadde trent.Skjønte ikke hva d kom av.Hadde d sånn i noen dager.
Talie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2007 Heisan. "Stølheten" kom for 4 dager siden, vanskelig å forklare hvordan stølheten føles, det var som om man hadde litt slitne muskler i nedre del av magen. Jeg skal teste om tre dager for å se om vises noe på testen, skal bruke clearblue ja:) Håper at jeg og dere andre er gravid:) Krysser fingrene for alle.
Talie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 Må tante rød holde seg laaaaaaangt borte fra oss.
Talie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2007 Forresten....jeg hadde en liten blødning idag. Misstenker om det kan være festeblødning. Håper det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå