Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei har søkt om permisonspenger og fikk beskjed om å sende et brev om termindato slik at de kunne behandle søknaden..men før jeg rakk å levere denne fødte jeg, og lurer nå på om jeg kan levere den samme lappen med termin, eller om jeg må levere fødselsattest..Kommer fødselsattesten automatisk eller er det noe man må be om å få?
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Ta og hør med NAV om fødselsattest går greit. Fødselsattest skal komme automatisk i posten. Men dersom det går tregt, kan du ringe folkeregistret og spørre etter den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå