Gå til innhold

fødselsattest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har søkt om permisonspenger og fikk beskjed om å sende et brev om termindato slik at de kunne behandle søknaden..men før jeg rakk å levere denne fødte jeg, og lurer nå på om jeg kan levere den samme lappen med termin, eller om jeg må levere fødselsattest..Kommer fødselsattesten automatisk eller er det noe man må be om å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta og hør med NAV om fødselsattest går greit. Fødselsattest skal komme automatisk i posten. Men dersom det går tregt, kan du ringe folkeregistret og spørre etter den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...